close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הציוד הנכון בהתאמה אישית – קלנועיות, הליכונים, ציוד שיקומי ועוד

מערכת שורשא ניסן, תשפג23/03/2023

התאמה אישית של ציוד שיקומי דורשת מחשבה מראש. הציוד הנדרש בכדי לנוע הוא חיוני

תגיות:
בסופו של יום, איכות החיים שלנו נמדדת על פי רמת האושר שלנו. מסיבה זו ניתן לראות כי יש אנשים מאוד עשירים שחייהם מלאים בדרמה וקושי, ועניים ואפילו חולים במחלות חשוכות מרפא שמבלים את ימיהם עם חיוך על הפנים. אם אתם או מישהו יקר לכם סובל מבעיה כלשהי, אתם בוודאי תרצו לעזור. שיפור ביכולת הניידות של אדם המתקשה בה מסיבה זו או אחרת זו בהחלט מטרה נעלה למתן עזרה ושיפור איכות החיים. קלנועית מתקפלת, הליכון מותאם אישית, כיסא גלגלים נוח וחכם, כל אלו
ועוד מהווים מוצרים שיכולים לעזור בצורה יוצאת דופן לאנשים שמתקשים בניידות.

לא רק מוצרים איכותיים, בכל הנוגע לניידות ותמיכה חשוב להבין את המשמעות של ההתאמה האישית. מקל להליכה זה דבר טוב, אבל כשהוא מותאם אישית למשתמש זה כבר רמה אחת למעלה. הדבר הזה נכון גם לגבי כל מוצר אחר, בטח בתחום זה.

סוגי מוצרים שיעזרו לכם לשפר את איכות החיים
• קלנועית מתקפלת – הקלנועית המתקפלת הינה מוצר איכותי במיוחד, בעצם כלי רכב קטן ושקט, הפועל על חשמל, ומשתמש רק ב-19V. למרות הצריכה הנמוכה, הקלנועית המתקדמת מגיעה כיום למהירות של עד כדי 8 קמ"ש, ומאפשרת תנועה למרחקים, ואפשר להגיע איתה כמעט לכל מקום. היתרון המשמעותי של הקלנועית המתקפלת הוא כמובן בעצם העובדה שהיא מתקפלת. שלא כמו קלנועית רגילה, אשר תופסת מקום אחסון רב גם כאשר אינה בשימוש, הרי שהקלנועית המתקפלת ניתנת לאחסון פשוט ולא תופסת את המקום הרב שאחותה הגדולה תוספת. בנוסף המשקל הנמוך שלה, סה"כ 26 ק"ג, מאפשר לכם לנייד אותה ברכב ממקום למקום.
• הליכון – הליכונים הם כלים שנועדו לעזור לאדם המשתמש בהם ללכת בצורה עצמאית, והתמיכה שהם מספקים מהווה עניין משנה חיים. ישנם הליכונים מסוגים שונים, ולפני שרוכשים הליכון כדאי ללמוד ולהבין מה הם האפשרויות שלפניכם, ולבחור את ההליכון המתאים לצרכים שלכם. לדוגמא, הליכונים מתקפלים הם אופציה מעולה למי שמרבה לנסוע ממקום למקום, וצריך לקפל את ההליכון בכדי לאפשר נסיעה נוחה יותר. הליכוני אמות לעומת זאת נועדו לתמוך בהליכה גם באנשים שצריכים תמיכה בגב, לצורך שמירה על זקיפות הקומה ההכרחית כאשר יש צורך להישען על האמות ולא רק לאחוז את ידיות ההליכון בעזרת כפות הידיים.

לא רק ניידות: תמיכה גם בבית
התאמה אישית של ציוד שיקומי דורשת מחשבה מראש. הציוד הנדרש בכדי לנוע הוא חיוני, זה נכון, אבל מה לגבי הציוד שמלווה את האדם בחיי היום יום גם בבית, כאשר לא יוצאים עם ההליכון או עם הקלנועית?

ציוד סיעודי הוא ציוד הכולל, בין היתר, עזרים למקלחת ולאמבטיה והגבהות לאסלה. ציוד זה נועד לאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לבצע פעולות יומיומיות חיוניות למרות האתגרים שהם פוגשים בחיים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה